Jobbig vecka!

Ja nu har jag jobbat hela veckan... Och det tär verkligen på en kan jag säga... Jag har ont i underkäken, och det är inte skönt kan jag säga... Det är typ 15 gånger värre än vanligt bara för att man inte kan svälja rätt här i livet... Det hela slutar väl med att jag får tandställning när jag är 27... INTE kul..... suck...
Men nu ska jag försöka vara tyst hela helgen och försöka bättra mig på att inte trycka på så mycket med tungan, så förhoppningsvis så gör det bättre i munnen när jag jobbar igen på tisdag.... hoppas hoppas...

En bra grej med den här dagen är att jag och Rebecka vann förmodligen dagens tävling, Så vi får 100 spänn var extra :) wohoo, kung! Jag älskar att vinna! haha

Nä, nu ska jag smälla i mig det sista av maten jag har på tallriken och sen ska jag sova en sväng innan jag och sis ska på bio och se Saw4!!! Hare kung!!!
image3

/kiks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: