Lördagsmys

Morgonen började inte så vidare bra faktiskt. Jag mådde jätte dåligt! Verkligen jättedåligt! Sedan vid tolv-ett så lyckades jag somna ett stund i soffan, fast det var då inte länge heller för då var jag tvungen kliva upp och göra iordning allt som jag skulle ha med mig hem... Sen när jag väl gick ut och skulle vänta på bussen så fick jag stå ute i snöstormen och vänta i en halvtimma!! Jag bara säga så här: Jag frös!

Men....Nu är jag äntligen hemma i alla fall... Jag skulle ha litat på magkänslan i torsdags och stannat här hemma, men inte gjorde jag det... Men jag kan ju hoppas att min visit hemma har fått en del människor att börja tänka efter.. eller så kanske inte....  Aja, nu tänker jag inte lägga någon mer av min dyrbara tid på det!

Men....Tack Ida och Charlotte, ni är dom bästa!

/kiks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: