Vill ha!!!

Nu så vill jag verkligen ha en lite hund. Jag och syrran var och tittade på jack russel valpar som hennes kompis hade fått. Gissa om dom var söta!  På vägen hem så satt vi och kom på massa bra namn som man kan ha. Så förhoppningsvis efter jul så kanske det blir nåt.... :-) Dom var så söta som man bara smälte! ojojoj....

Annars så har det varit jobb hela veckan. Till veckan blir det massa jobb också, så fram till jul så blir det inge slappa! Sen får jag hoppas att jag får jobbet som jag var på intervju på... jag hoppas!!!!!!

Imorgon ska jag gå och unna mig en ny klänning som jag har tittat på. Sen ska jag på hemtex och se om dom har nå mycket rea. På söndagar så har dom typ allt till 50%, så man kan göra riktiga kap där :)


image4
Helt underbart söta!!

Ha det kung! /Kiks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: