Stensele..

Kära stensele
... Det första jag möttes av var kära Mysan.. Kan dagen börja något bättre?
Bussresan var faktist ovanligt jobbig... Det var en alkis som åkte med i sätet bakom mig.. Och han hade spillt ut en starköl i en påse som han hade. Usch.. Det stank sprit och gubben och det var riktigt jobbigt... Som tur var så hoppade han av i lse.

Idag fick jag lön! Så idag är jag lycklig.... Extra lycklig faktist. Så på måndag ska jag och ida gå på stan, och jag ska unna mig en digitalkamera....

Ikväll blir det mys med mamma och pappa. Jag ska äta mammas delicious food, och sedan jobba hela kvällen.. Men sedan ska jag bara mysa med mams&paps. Nä nu ska jag åka på jobbet.. Men först måste jag leta åt vinterjackan, för här i kära stensele var det visst kallt, haha....

image2
Nu ska jag kramas med Mysan!
/kiks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: