Torsdagen är här!

Äntligen! Ikväll kommer storasyster och ska hälsa på mig. Vi ska ha jätteroligt hela helgen!
Vi ska gå på stan, shoppa lite kläder (än fast vi är fattiga), dricka lite sprit, gå på X3M, och bara mysa hela helgen!!! Imorgon kommer mamma och pappa också så det kan som inte bli bättre. Då får jag alla mina grejjer från ikea som mamma har köpt och sen ska pappa borra lite vägg så jag äntligen kan börja sätta upp saker här hemma..

Sovrummet är helt faboulus! Färgen är helt perfekt, och det kan som inte bli så mycket mysigare. Ska gå på Jysk någon dag och se om min spegel har kommit. Sen hoppas jag att vi har det mesta.. Myyyys myyyys

Igårkväll storstädade vi här hemma. Plus att vi har fyllt upp våran kyl, så nu har vi en massa maaat..
Imorse så låg jag och funderade på att gå på byggmax eller nåt och köpa så man kan göra lite ramar.. jag vet inte om det blir för svårt, men jag hittar ju inte dom ramarna jag vill ha. Eller dom kostar ju typ 299:- styck. DYRT!

Ha en bra dag! /kiks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: