Ledig dag

enda lediga dagen den här veckan. Det behövdes.. Åt först lunch med maja och mickan, sen så hälsade vi på maggan, och sen så har jag maja och mattias varit och bowlat. Gissa vem som vann??? ;-)
Sen åt vi lite middag ute, och sen har vi som inte gjort nå mer...

Åhå, jag är sugen på majas delicous sallad hela tiden... Jag tror jag ska försöka mig på att göra en själv någon dag... Jag fick ju lite lektioner idag om hur jag ska göra. :-) Det är så jäkla gott så man vill nästan lägga sig ner och dö på en gång.....

nu är det mindre än tre månader kvar... nedräkningen har börjar lite smått... Tiden kommer nog gå fort tills dess... jag hoppas det i alla fall.... kewl kewl

Nä, nu blir det jobb resten av helgen, och nu ska jag lägga mig i våran feta soffa och se hairspray.. sen ska jag kola...

Ha de


Kommentarer
Postat av: johan

berätta nu kicki, vad äre du ska göra i augusti? :) jag kan inte vänta tills dess, är alldeles för nyfiken :D

2008-04-03 @ 22:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: