Rent och fint

Hade faktist tänkt åka hem till stensele i helgen. Min älskade mamma ville  att jag skulle komma hem, men då jobbade jag till sju på fredagen så då hann jag inte med någon buss... Och det kändes så jobbigt att åka hem på lördag och sen tillbaka till ume på söndag... Ne, så det blev inget av.... Hade verkligen velat vara med mami och papi... :-( Men det får bli någon helg framöver istället....

I alla fall så har jag städat.. jag klarade av att ta tag i det igår. Men det är något konstigt i köket, för än fast jag har städat och städat så luktar det sopor... inge fräscht... Man vill inte äta nånting när man är där... usch, vet inte riktigt vad jag ska göra för att få bort det.... blä

Snart ska jag ringa och höra om Maja vill fara och åka stjärtlapp i backen.. :-)
Hadeeee


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Skyll dig själv jag frågade ju om du ville komma med men du var för LAAAAAAT

2008-04-13 @ 16:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: