Smink kväll

Igår efter jobbet så följde jag med Hanna på smink kväll. Det var för märket Mary Kay, och det var riktigt skönt faktist. Man fick först rengöra huden och sen så skulle man använda alla sorts olika krämer och sist hade vi på oss foundation. Den var riktigt bra, så jag köpte en... :-D Jag var liks tvungen att ha en ny, och den som jag brukar ha kostar ungefär lika mycket, faktist lite mer. Så jag tänkte att jag kan ju prova :-)

Snart börjar jag jobba igen... klockan 14.00... Men imorgon är jag ledig... Skulle vilja ha lite pengar så man kan hitta på en massa roliga saker, men det räcker som inte riktigt till... Två veckor kvar innan jag börjar få riktig lön, och då känns nog allt bättre... Fast jag får ju börja stämpla snart jag, då kommer allt att kännas KUNG.

Nu ska jag kolla på lite beach kläder... måste ju börja planera. Kanske en ny bikini?!?! ;-)
/kickan

Kommentarer
Postat av: Vicky

Men hallå. Du har ju redan femtielva bikinis, din galning! :D

2008-04-09 @ 16:21:54
Postat av: Emma Persson

Nja jag har inte vart där så ofta men jag har mesta dels styrketräna och sedan har jag joggat ute i det fria.. :D Haha, men nu ska jag gå på cembridge kur i 2 veckor och sedan hem i 5 veckor så nu blir det att jogga och att promenera som gäller.. :)

2008-04-09 @ 17:26:47 / URL: http://peersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: