Sommar?

Är just nu nere i V-ås och hälsar på storasyster. Det är så förvirrande, det är typ sommar här och man vill bara gå och köpa sommarkläder men då när man kommer hem så får man vänta två månader på att få börja använda kläderna så då blir det inte lika roligt längre.... Alla går med typ klackisar och strumpor och kjol.... ÅHHH, jag vill ha sommar!!!

Jag föll i alla fall för frestelsen och köpte en klänning som var så himla fin. En riktigt sommar prick... Ville köpa mycket mer men ekonomin är inte snäll just nu och så som sagt så funkar det inte riktigt än uppe i norr....

Just nu så sitter pojkarna och ser hockey, det betyder alltså att dom förvisade mig från tv rummet... Så nu har jag typ 1 ½ timme framför mig av helt fruktansvärd tråkighet... usch..... Mina naglar håller på falla lös. Dom är på gränsen nu och det är fortfarande en och en halv vecka kvar tills jag kan göra om dom... en vecka av hårt slit på jobbet... jobbar sex-dagars-vecka i veckan så det blir spännande...

Vill åka hem någon helg här framöver.. Samtidigt vill jag gå ut någon helg i umeå... Och samtidigt som det vill jag att mamma och pappa ska hälsa på mig någon helg... det är så mycket som jag vill... Jag vet inte när jag ska få tid med allt... Och på tal om det.. Nu blir det att ligga i med träningen.. Jag sväller som en jäkla kassler.. Det här är jobbigt... Jag har alltid varit smal och aldrig ens behöva tänka, men nu så small det till och så bara skenar det iväg... Ska börja promenera med Maja och alice, sen ligga i med träningen... Det är ju bara två månader kvar till vill åker, och då måste jag va i topptrim. :-) Sen har ju Sabina anmält mig och henne på någon springtävling i maj.. Pepp pepp...!!!!

Håller på att söka reda på en massa fakta om lill hunden jag hittade... Jag vill veta allt! Det är svårhittat men sitter man ett tag så hittar man mer och mer.... Har dock ännu inte hittat vad dom små rackarna kostar! Det är ju lite intressant också....

Nä, nu ska jag söka lite mer!
mvh/ christina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: