Torsdag

Veckan har gått fort tycker jag... Jobbar fre-lör-sön, sen är det ny vecka... Då är jag inne på min sista vecka, sen börjar jag på nytt schema... Idag så mår jag mycket bättre, det känns som om jag har sovit bort allt... Lite sitter väl kvar men imorgon blir det jobb igen... Tjeen lite pengar!

Jag måste ställa mig och göra matlådor så jag har nå mat i helgen... Det kändes jobbigt....

Var på vippen att beställa från forever21 igårkväll, men jag ska vänta tills jag fått min lön... Hittade riktigt fina klänningar... :-)

Nä, bloggtorka! /kicki

Kommentarer
Postat av: Vicky

Shit va snygga klänningar dom hade, billigt också! Men är det inte dyrt med frakt?

2008-04-24 @ 11:21:23
Postat av: Gina

Att det var mycket snyggt?? ;)

2008-04-24 @ 18:49:50 / URL: http://Giinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: