Äntligen

Nu har jag äntligen fått tillbaka min telefon, efter många om och men.. Den funkar då bra hittills, men det skulle inte förvåna mig om den går sönder snart igen. Men min vanliga tur... Snart måste jag nog investera i en ny, en som håller lite bättre..

På måndag åker jag hem, och jag längtar!! Pratade med min älskade far igår och han gjorde mig så glad som bara han kan... Min pappa är bäst alla gånger om och lite till... Sen ska jag hänga med stensele jänten och jag tror det blir jäätemysigt. Grilla i boxan, det låter ju som ljuv musik i mina öron...

Nu ska jag få ordning på min tele... Kanske lite musik gör den lite coolare? :-)


Jag saknar henne

Kommentarer
Postat av: freaket pa bilden!

HAHA, vafan haru hittat for gammbild, gumman?! langtar efter dig med! PUSS

2008-08-10 @ 04:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: