Hemma

Bara känslan att vara hemma gör ju nästan så man blir grinfärdig... Det är så skönt så det går inte att beskriva... Igår så hade vi poker night hos Charran med ost och kex plus en massa gotta och lite alcohol.. Det var så himla trevligt, bara att sitta där i myskläder och prata och ha kul....

Fortfarande en sak som är dö jobbig med att åka hem.. Jag har några vänner kvar här och det ser ut som att jag ska måsta böja mig där också.. Det känns inte alls kul att åka hem och att det blir så här. Men det är något som jag måste accpeptera antagligen. Ibland känns det bara som att jag skulle kunna låta allt vara och sitta hemma istället. Så är känslan... Men men, nu ska jag åka och vara med min mormor, där kan man inte bli annat än på bra humör....

usch nu blev jag sur...

Om ändå Vicky hade varit här då skulle jag ha haft en kompis idag. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: