Jag och Mamma OCH Pappa

Helt perfekt! Pappa fixade pärlan och körde ner den idag.. För en gångs skulle så hade jag lite tur. När han sa att det var nåt fel igårmorse och jag hade lastat bilen färdigt och var på väg, då sjönk mitt hjärta som en sten. Jag är verkligen så less på att cykla. Man är helt enkelt handikappad utan bil, HELST på vintern... Men då har min pappa skruvat och letat och letat och så överaskade han oss att komma idag... Glad, det kan man lungt säga att jag var... Så nu står pärlan på sin parkering under skärmtaket och myser... Jag och pärlan kommer trivas bra ihop!

Davvan håller på få en omgång klippning och pappa vilar en stund. Vi ska bli bjudna på middag hos en Elisabeth Andersson. Där har vi varit och packat grejjer idag inför hennes flytt. Så det blir middag vid tv-rums bord ikväll för matbordet har vi packat undan. Och då hon ska bo i en möblerad liten lägenhet där så har jag snappat åt mig lite saker som jag ska få rå om ett år.. Lite tavlor och sängkläder och sånt små krafs...

Det var väl uppdateringen för idag. Hinner nog inget mer för jag ska rå om mina föräldrar medans dom är här.
ps. jag vet att du är avis vickan.. :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: