Lite uppdatering

Det gick snabbt men nu har jag ett nytt jobb... Det känns spännande och jättekul... Jag börjar på tisdag, så det gick fort.. Det är mycket som håller på att hända... Men mer info kommer senare.. :-P

Helgen som kommer så blir det storuman tripp.. Höstglöd och lite partaj. Sen blir det IKEA på lördag, förhoppningsvis. Hmm, jag har funderat på att gå och klippa mig här i stan... Men jag vet inte om jag vågar.. Det är ju trots allt endast mamma som har fått röra mitt hår under hela mitt liv.. Men jag ska nog gå och färga håret och samtidigt fråga vad jag skulle passa i för frisyr, så då får mamma klippa mig... Det är ju så dyrt!! Hade det varit billigare så hade jag gjort alltihopa på en salong... Men jag vet av en tjej som kommer från lycksele som är frisör och är hur grym som helst i håret, och hon jobbari stan, så jag ska göra det hos henne.... är tanken iaf :-)

Nu ska jag ta mig lite maaat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: