Ny dator?

Vi var på elgiganten nyss och tittade på en ny dator.. Kanske blir en.. Ska fundera ett tag.. Skulle faktist kunnat köpa en på direkten men jag blir irriterad på att dom som ska hjälpa en inte ens bryr sig. Killen som skulle hjälpa mig var bara allmänt dryg. Han gav inga förslag, han sa inte att "den här är bra" "den här är mindre bra". Han var verkligen värdelös. Han pratade bara om jag frågade något. Inte alls bra säljare... Så det sitter väl mest i att jag ska åka tillbaka dit när det är någon annan som jobbar... För jag har nog bestämt mig för vilken jag vill ha.... åh jag blir irriterad...

Men skrivbordet ska på plats först. Sen kommer datorn... Men det blir ju IKEA nästa helg. Jag längtar som bara den... Det kliar i fingrarna... :-)

Jag jobbar ikväll... Hade jag inte tagit ledigt förra helgen så hade detta varit min femte helg i rad... Men nästa helg är jag ledig. Och jag har bytt bort mitt pass på fredan så jag ska hem och rocka på hotellet... Hoppas bara någon fler ska hem???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: