Plugg

Jag funderar på att börja plugga nästa höst.. Jag har kikat på några utbildningar som jag vill gå, så vi får se om ett år... Skulle vara kul, nu är jag äntligen sugen på att plugga... Så då är det ju bara att börja...

Ingen mormor var hemma idag, så jag fick brumma hem igen.. Men då fixade jag och pappa med bilen och sen blev det lite hästhoppning hos frida.. Sen har jag och Ida varit på loppis.. Inte mycket att hurra för. Jag tycker inte om loppisar, allt känns bara så gammalt.. Inte min grej... Sedan försöka vi hitta Lars hus, men det hittade vi inte heller.. Så då åkte vi hem..

Nu har jag just gjort pinnbröd och sitter här och väntar på hoppis och ida sen drar vi till gunnarn och grillar... Har varit så grymt sugen på pinnbröd i flera veckor så äntligen får jag äta... Mmmmm

Kommentarer
Postat av: Vicky

Åh, jag vill också vara hemma och grilla...;-(

2008-08-12 @ 21:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: