Sista arbetsdagen

Imorgon åker jag hem till stensele. Det blir nog inte utgång.. Det är så mycket jag ska hinna göra, så jag vill inte stressa.. Klippningen är högsta prioritet... Nu vill jag få det gjort... Sen lördagmorgon så brummar vi iväg... Och nu har jag fixat så att jag ska köpa datorn där borta också. Både ikea och siba är i birsta centrum så det är nära och bra. Måste fixa en skärm som jag kan använda till datorn också. Antingen så köper jag en där eller så kanske jag ska köpa en av ida och emil. Får väl se om jag vill ha en fet skärm eller om jag väljer det garanterat billigare alternativet och köper ida och emils.

Idag börjar jag klockan tre och jobbar heela kvällen.. Det går nog bra, det är jag och henkeboy som jobbar, vi har oftast ganska kul och då går tiden ganska fort... :-) Måste tvätta lite kläder idag.. men jag är lat.. sååå lat.. måste köra till emma och hämta mitt kontokort som jag tappade också... får se hur mycket jag hinner...

Nä, nu ska jag kika lite mer på ikea och se vad mer jag ska shoppa.. :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: