Symaskin

Det är verkligen något som jag önskar mig. Jag ska nog skriva ner det på önskelistan till jul. Mamma vet vad som är the real deal så hon måste ändå hjälpa mig.. Jag tittar jämt på fina kläningar och tänker att den där skulle jag vilja prova sy, men då har jag ju såklart ingen symaskin. Och det bara rycker i fingrarna.. Det finns så många ideer i mitt huvud och tyg det har jag köpt än fast jag inte ens har en symaskin (?). Så antingen så blir det till att spara ihop till en eller så får jag hoppas att jag får en av tomten ;-)

I slutet på den här månaden eller i början av september så åker vi på ikea. Kanske det blir en helhelg i sundsvall eller så blir det bara över dagen och ikea. Har suttit och tittat runt på hemsidan och bestämt mig för vad jag vill ha.. Lilla rummet kommer att bli superbra. Jag vet inte, men helt plötsligt så är det som att allt i mitt liv ordnar upp sig. Allt som faller på plats precis som jag vill att det ska... Jag hoppas att det håller i sig ett tag, än fast det inte brukar göra det... haha

Idag börjar jag tre och jobbar till elva.. Skönt att jobba kväll för en gångs skull... Är verkligen trött att jobba mornar.. Och på måndag så åker jag till stensele... skönt

AHHH, jag läste just att en tjej som gick i våran klass ska ha barn i januari!!! Det känns hur underligt som helst... Att en som är lika gammal som mig ska ha barn! Creepy

Kommentarer
Postat av: I

Om det känns konstigt för dig, hur tror du då att det känns för mig? :P

2008-08-09 @ 10:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: