Brittan

Sitter och väntar på att britney dokumentären ska börja... Annars på jobbet idag så var det jobbigt.. Axeln gör så himla ont, så jag kunde inte ens använda armen! Tog en ipren efter typ två timmars pain in the arm, så det blev ju lite bättre, men jag försökte använda vänstern så mycket som möjligt... Ett tag så var tårarna nära, men man måste ju bita ihop... Måste kolla upp det här, det känns ju inte bra.... Jag känner ju själv när jag tar på baksidan av axeln att det är svullet typ... aj aj..  Ska då inte göra nåt ikväll... Bara ta det lugnt.. Hoppas att det är lite bättre tills imorgon.. 

Usch, mamma berättade just att Susanna hade halkat i trappen igårkväll och brutit fotleden! Och lugn det kommer mer! Det var ingen hemma, och hon tog sig inte upp för trappen, så hon var tvungen att åla ut på vägen och försöka få hjälp av någon! Det var sent på kvällen, så hon skrek på hjälp, och som tur var så hörde en granne henne, han var just på väg isäng men gick och kollade.. Och tur var väl det, för vad hade hon annars gjort? Nä, usch jag tycker så synd om henne! Så nu är hon på lasarettet, men hon får inte gipsas än eftersom det är för svullet, och morfinet mår hon bara illa av, så hon ligger där och står ut med smärtan!! Det ilar i hela mig när jag tänker på det! Tänker verkligen på henne nu.... Aj aj aj

Började tänka efter, och tänk om man skulle bli överfallen till exempel.. Det spelar egentligen ingen roll om man skulle vara på odlarvägen bland alla hus som man känner så väl, eller ute i skogen någon stans.. Folk hör en ändå inte om man skriker...Nä, hon hade grymt tur att han tittade efter, vem vet annars hur länge hon hade legat där.... Jag blir lite skräckslagen! Usch, så hemskt...

Nä nu ska jag återgå till godispåsen och finalen i stjärnor på is...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: