brothers and sisters

Jag älskar denna serie! Jag gråter till den, kiknar av skratt, får rysningar av att den är så himla bra! Det påminner mig om min egen familj! Det finns ett visst band i våran familj som jag inte skulle kunna vara utan. Det pirrar sådär skönt i magen och jag älskar min familj ovillkorligt. Vi fem vid matbordet är nog det bästa som finns, nog för att det var länge sedan det bara var vi fem, men roligt det har vi tillsammans! Wacko humor som bara vi förstår oss på.. David, Totto och Magnus gör 5 till 8 och vad kan det bli annat än roligare? Dom föll som furor för en och varje av oss, så något gemensamt har vi alla... Sen har vi mormor som är klippan i familjen, älskade mormor! Såhär vid juletider så är tillexempel en julafton utan henne vid bordet är ingen riktig julafton!  Ja, min familj den rockar och jag älskar den!

Se serien för guds skull... your gonna love it

Förresten så fyller mamma och mormor år idag. Båda har blivit uppringda och grattade, och hos mormor var hela släkten och jag kände mig alldeles för långt borta. Jag ville bara vara hemma hos henne och äta bullar och hemmagjord gräddtårta med nonstop på, och umgås med hela släkten. Träffa morbröderna, kusinerna, och alla kidsen! Nä, jag kände mig för långt borta och det riktigt slet i mig! Men men, huvudsaken dom haft en bra dag och att lever och mår bra, då är jag nöjd!

Nu ska jag krypa till kojs. Ska ju upp och städa imorgon! Yayyyy

Kommentarer
Postat av: kusen

Tårtan (farmors/mormors) var jättegod. Ni fattades där + malin.

2008-12-23 @ 18:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: