Datumparkering

Jag suger på datumparkering, och vi har det här utanför och eftersom vi har två bilar nu så måste någon stå där... Efter typ fem varv på kvarteret så ringde jag umevakt, som för övrigt låg och sov så jag väckte honom (OPS :P) men han sa att jag fick stå där inatt... Men då är nästa bekymmer inatt! Jag tror jag ska lämna golfen på ica....

Idag jobbar jag till nio, sen ska jag hem och testa gelenaglar på mig själv.. Sen måste vi ställa iordning i tv rummet, och sovrummen för imorgon kommer dom och tapetserar, och i tv rummet ska dom limma några stavar i golvet som släppt... Städade undan lite igår, och det känns mer och mer som hemma... Jag älskar redan att bo här! Jag har ett mysigt kök, ett fyrkantigt tv rum och ja, allt är helt enkelt hur bra som helst! jag är nöjd!

Måste ut på rusta imorgon också, om jag hinner. Ska fixa en soptunna till köket, och lite andra småsaker... Oj, nu rusar klockan iväg.. Jag börjar tolv, måste lägga på ett kål!

Kommentarer
Postat av: Gina

Bilder kanske? ;)

2008-12-03 @ 19:15:28 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: