För lite tid!

Jag och Maja skulle egentligen äta lunch på stan idag, men vi kom ram till att varken hon eller jag har tid till det.. Det finns för mycket att göra och för lite tid... Så då bestämde vi att vi kliver upp tidigt (det har jag klarat av), och börjar få bort lite, sen äter vi middag istället... Så min lista ser i alla fall ut såhär:

- Städa
- Diska
- Klippa mönster till klänningen
- Gå och köpa tyg
- Göra hemlis åt mamma
-  Förhoppningsvis börja sy klänningen

Sen efter det så blir det middag hos maja! Och se ikväll så ska Carina få sina naglar gjorda. Det höll jag på glömma bort! Men så är det.... ska börja lägga undan alla pengarna från naglarna i en spargris.. Ska åka till USA till våren, och då kommer det att behövas pengar!!

Nä, måste börja på min lista om jag ska hinna allt!

PS. Den här skulle jag vilja ha i julklapp av tomten :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: