ONT!

Jag har så fruktansvärt ont i axlarna och mellan skulderbladen! Vet inte vad som är fel! Igår när jag satt i kassan så värkte det så mycket så jag var tvungen att använda vänstern i någon timma... Inte så lätt, men då det bara bränner i höger axel så kändes det inge bra....Jag berättade för david när jag kom hem, och han petade lite på axlarna så tjöt jag som en gris! Måste boka massage, eller nåt, för det här känns inte alls bra! Min kluckande axel kanske har något att göra med det här, men det vill jag inte veta.. Får vara lite försiktig nu framöver, och hoppas det blir bättre!

Börjar jobba om två timmar... Hade så mycket jag ville hinna med idag. Åka på stan, och expo och sånt.. Till och med David var pepp på det.. Men då jobbar jag ju, så det sket sig allt! MEn imorgon ska vi ta en sväng och se till att vi får hem det vi behöver, för då jobbar jag bara till halv ett...

På tisdag ska jag börja sy min klänning! Ida ska komma hit och hjälpa mig, vi ska rita mönstret och sen gå och köpa tyg! Det är tur det är en ganska enkel klänning, för jag har inte mycket tid på mig att sy... Plus att det är inte lätt när man är ensam och ska nåla på sig själv, det är färdör ida ska komma och hjälpa mig. :-)

Nä, ska försöka mig på lite frulle.....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill helst gå frisör, men i lycksele finns det bara 6 platser och mina betyg är väl inte dom bästa så jag kommer nog inte ta mig in :p Jag har inte heller nått andra alternativ så vi får väl se hur och var det här slutar haha.

2008-12-06 @ 16:11:10 / URL: http://stoneground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: