Pjuhh

Nu har jag städat, men inte allt... Det finns ju en som jag bor med, han ska också få göra lite minsann... Jag tänker inte bli någon hemmafru till någon! Men jag har diskat, och röjt upp i sovrummet.. Tycker det är otrevligt när det är stökigt där man ska sova...Man sover inte lika bra då.... Sen har jag ritat mönster och varit och köpt tyg.. 84kronor gick kalaset på,. så om jag nu får till denna klänning bra, så var det en billig klänning... :-)

Nu ska jag åka till Maja och äta middag... sen hem och sy.. Jag har faktist hunnit börja sy till och med! Håller på med fodret, och nu ska jag börja klippa i tyget! ;-) Hur kan det vara så kul att sy??? Mina paljetter har kommit idag också.. Så jag ska nog gå och hämta dom imorgon innan jobbet... Klurar på vad jag ska ha som axelband.. Tunna tunna band ska det vara i alla fall, men det fanns inte på tyg affärn... Klura klura

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: