Prommis

Dagarna går alldeles för fort!! Imorgon åker vi ner till Umeå, det blir shopping för mamma och vicky och jag ska jobba... Glömde ju typ allt som jag skulle ha med mig. Tur var ju att jag inte behöver det förrän nyår, för nu hinner jag ju ta allt när vi åker ner på snabbvisit.... Nu håller vi på klä på oss och ska gå lång promenad. Jag Vicky Mamma och Pappa.. Det blir till mormor och fika lite, sen hem igen... Skönt!!

Igår gjorde jag och Viktoria världens kap. David också för den delen! Han fick sig en quicksilver jacka och jag och vicky var sin haglöfs jacka! Helt otroligt, jag fattar fortfarande inte att det är sant, och i storuman av alla ställen! Nä, värsta kapet!

Nä tack och adjö!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: