Proppmätt

Igår så gjorde jag världens godaste kasslersås.. Johan kom hit och joinade mig med middag, senare kom David hem och så åt han.. Klockrent! Älskar mammas mat... Och som David sa, "Din mamma är så jääääävulskt duktig på laga mat, finns ingen som gör godare", och jag kan inte annat än hålla med  :-) Sen blev det fika in tha hood hos Maja.. Gott, men proppmätt som vanligt...

Nu ska jag susa iväg på jobbet... Jobbar till nio sen ska jag hem och knåpa lite på min klänning.. Hann inte med det igår.. börjar få panik. Men jag kom på en reservide imorse när jag låg i sängen... Men jag ska hinna klart den, den blir ju så fiin :-)

Har beställt i.d foundation nu.. Två burkar för 500:-.. Det var bra! EN burk kostar 450:- i butik... så jag gjorde mig nog ett kap.. Var tvungen att köpa två för att få exakt den färg jag behöver.. Sen är man ju inte samma färg hela tiden, man blir ju brunare på sommaren.. Så det är bara att blanda... BRa bra... Måste bara köpa en sån där borste till.. Dom kostar typ 200:- så den är ganska dyr... :-(

Nä, poff iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: