Voila!!

Nu har jag hittat kabeln till kameran... Tänkte jag skulle lägga upp bilder på lyan!  MEn stirra er ej blinda på sakerna, dom är överallt! Nu är han färdig med tapetseringen så nu kan vi börja fixa till det som vi vill ha det! :-) Men men, här är dom...

 Sovrum Före. titta vad fula tapeter
 Sovrum Efter, FINT! Älskar golvet! Passar grymt bra med våran ek säng till... Någon som känner igen tapeten??? ;-)
Stökig hall, borrmaskiner, tomma banankartonger, bilbatteri osv....
 Stökigt gästrum, än en gång, LOVE the floor
 VÄLDIGT stökigt kök med en diskmaskin mitt på golvet! Mitt älskade EK bord.  Det har väl inte undgått någon att jag älskar EK??

På tal om diskmaskin... Det är ju guds förbannat! Den är 1 cm för hög för att gå in under bänken... Så vill du köpa den för 500:- så ring mig...

Tv rummet är ändå stökigast av alla rum, för det är dit vi har lagt alla saker, eftersom det rummet är störst! Men, jag lovar det kommer mer bilder när jag fått till det här hemma... Nu har ni fått en sneakapeak i alla fall..

Lev å Må

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: