VROOOOM!

Jag syr och syr och syr, det går som på räls... Idag tänkte jag att jag måste ju börja sy den där klänningen nån gång, om jag ska kunna ha den om två veckor... Och vipps satt jag vid symaskinen och burnade... Jag höll på tills det var tjugo minuter kvar till jag skulle va på jobbet, så det blev stressigt.. Glömde bort tiden lite... Och jag har längtat hela dagen efter att sy ännu mera... Så nu när jag kom hem så sydde jag lite till.. Och voila, överdelen är nu färdig.. Den som var svårast att göra, trodde jag, men som var ganska enkel att göra :-) Imorgon ska jag upp tidigt och klippa tyg till kjoldelen.. Det kommer gå fort att göra den.. Sen blir det pillergörat att sätta ihop de två delarna och sist slutpiffet, som ni inte får veta ;-P

Tänkte i alla fall lägga upp en liten illustration på HUR den kommer se ut...på ett ungefär :-) Är ju inte en hejare på att rita i paint kan jag säga... hahahahha


så nu ska jag hoppa isäng, då blir det morgon fortare.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: