Dagavill

Oj, Gina du har rätt, Greys är ju på onsdagar... Så då slipper jag oroa mig för det :-) Igår medan Viktoria var på möte så körde jag totto och mamma ut på erikslund och på skopunkten. Totto var tvungen att följa med som vägvisare så jag inte körde vilse, haha. Men iaf, så hittade jag skorna som jag ville ha. Dom som är slut i Umeå JÄMT, så nu känner jag mig nöjd! Allt som jag planerat att köpa har jag inhandlat.

Snart är det ridsportgalan också. Har tyg till klänningen, måste bara sy upp den nu. Det är besvärligt faktist. För jag skulle gärna vilja ha ett mönster, men det är svårt att hitta det jag vill ha. Men då hittade jag en bra blogg häromdagen, http://josefindesign.blogg.se, där hon syr en massa olika kläder. Så nu kanske det går bättre för mig. :-)

Nu ska jag väl börja packa ihop mina saker, sen om jag lyckas övertala mina kära vänner här så kanske vi åker på MAX och käkar innan vi ska med flygbussen. Jag är sugen.....

Snart bär det iväg tillbaka till vintern och kylan... Ha det bra!
/kiks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: