Nattkorv

Japp, ibaldn gör man nästan vad som helst för en french hot dog. När jag kom på macken så upptäckte jag att jag glömt börsen hemma, så då var det bara att brumma hem och hämta och köra tillbaka... Allt för en korv. :-) Men nu är min mage glad igen, och nu ska jag nog borsta gaddarna sen krypa ner i sängen, som för övrigt är helt tom eftersom D åkt till Lycksele...

Ibland förstår jag inte varför en del människor är så jäkla ivriga på att skryta om allt. Vad har dom fått för uppväxt egentligen?? Jag stör mig så otroligt mycket på sånt, just för att det är ju bara helt DUMT.... Dom lever på att dom tror sig vara så mycket bättre än alla andra, men i själv verket så tycker alla att dom är lite tappad.. Jag känner bara att det kryper i ryggen på mig när man hör någon skryta. USCH....

Jag är faktist lite närmare en frisyr nu, Jag har en ide ;-)
Jöbbe imåran, så God Natt! /kiks

Kommentarer
Postat av: Gina

Tänk att jag håller med dig helt och hållet.. Sen tror jag att jag vet vad du syftar på..

2008-02-29 @ 22:57:26 / URL: http://Giinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: