Västerås

Nu är jag i Västerås. Kom igårkväll.. hann precis hem så vi hann se säsongstarten av Greys Anatomy. Herre Min Skapare vad bra det är. Det är mitt favorit program, och jag kan nog inte leva utan det....

Träffade Davves morfar idag också, så det var trevligt. Det känns sådär lite underligt eftersom jag känner hela hans släkt ganska bra nu, men då är det hans morfar som jag då träffade för första gången idag. Dom var lik varandra, och det gjorde allting extra konstigt. haha....

har varit på IKEA en sväng idag. Handlade inte en enda pryl. utan jag gick bara mest och spanade på allt som jag ska köpa nästa vecka. Det kliar i fingarna ruskigt mycket kan jag säga.. jag vill bara hem och sätta upp allt...

Nä, nu ska vi äta tacos och mysa.
Hade bra! /kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: