Allting har ett slut...

Nu har V&T åkt hem. E for också imorse.
Huset blev plötslig tomt. Jag längtar redan tills nästa år, jag älskar julen! Förresten så fick jag världens bästa present av mamma idag. Helt oväntat och överraskad, det är sånt jag gillar!
Igår så var Kusinen här med familj. Söta små flickor har han, så jag hade mina lekkamrater för en stund där! Man känner sig plötsligt gammal när det kommer så små barn och hälsar på.

Nu luktar det mat. Så jag ska gå och få i mig lite gött!
hare bra! /kiks

image19
Fransina & Petronella
   
Jag och Mysan         Pappa & Tyra   

Kommentarer
Postat av: Staffan, Fransina & Petronella

Hej!
Såg att du vill ha lite avtryck i datarymden!
Jag och flickorna har (efter tips) varit inne och tittat på deras bild. Fransina & Petronella blev glada och överraskade över att se sig själva på "nätet" och säger "tack för kortet snälla Kicki"

Hoppas att vardagen inte är allt för hård mot dig!

Kram Kusinen m fam.

2008-01-18 @ 15:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: