Work work

Tur för mig att det är samma system som på ica i stensele.
Jag känner mig ändå säker, det enda jobbiga är att på ica i stensele så hade vi tre siffror i PLU numren. Här så har vi fyra siffror. Så det är bara att börja lära om sig. Men det har gått bra. Har lärt mig otroligt många numrer idag, det är bara bröden jag inte fått kläm på. Har lite svårt för att veta vad alla olika sorter heter. Måste plugga på det :)

Nu är det countdown till många saker.
* västerås
* soffan
* ginas besök
Plus några småsaker till. Men alla dom här småsakerna gör att jag är typ helt fullbokad till andra helgen i mars. Sen efter det har jag inga speciella planer. Så nu kommer tiden att rejsa förbi...

Imorgon ska jag vara barnvakt till Tyra :-)
Vi ska gå promenad och bränna lite feta...

jag vill ha en Tyson.. Han var min favorit.
älsklingstaj...

image26
Ty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: