Dålig vs Bra

Morgonen började inte bra alls.. Jag vaknade tio i sju. Börjar sju! Det säger väl allt? Och då ska jag cykla ända bort på berghem... Men snabb som ett skott var jag för inte ens tio över sju så var jag på jobbet... Då är man SNABB!!! Och redan då jag cyklade på jobbet så var det varmt som attan ute, så jag satt mest bara och drömde mig bort i kassan och fick tiden att gå. Så när jag slutade halv ett så var jag lika snabb hem och så ryckte jag åt mig ett lakan och min bok och sen gick jag ut på gården och la mig och sola. Och där har jag legat ända tills nu... Skönt!

Så är fast jag var kass och försov mig så har ändå dagen lyckats bli bra.. Bara man får sola en stund och bara chilla så kan vilken dålig dag som helst bli bra... Nu ska jag duscha och sen göra laxpasta.. Mmmm... Det ska ätas på våran himla mysiga balkong också. Har flyttat runt bordet säkert 4 gånger och det är inte så stor yta att flytta runt på, men nu har jag nog hittat den bästa lösningen... Ska ta och köpa en vaxduk i nåt coolt mönster också, det syns så väl när det blir skitigt annars..


Bjöd mamma och pappa på jordgubbar och glass igår :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: