Hur kul som helst!!!

Smygstart på rean hos Gina idag, och självklart hade jag turen att pricka in det. Fyndade HUR mycket som helst.. Köpte tidigare idag en superfin klänning som dom senare under dagen satte ner till 49:- så jag gick och sa att jag just hade köpt den, och då fick jag den billigare ändå. :-) Eftersom dom gick runt och satte ner alla kläder nu innan stängning så fanns ju typ alla snygga kläder kvar och det var bara att välja och vraka.. Jag älskar Gina och hittar alltid en massa kläder, så i påsen hem så hade jag en klänning, en pennkjol, ett linne och två tröjor. Sen drog jag förbi en sväng på BikBok, där jag oftast aldrig är inne eftersom jag tycker det är så rörigt och hittar oftast inget där. Men idag så var det andra bullar. tre tröjor, ett linne, och en t-shirt. Det roligaste är att detta kalas inte gjorde mig ruinerad. Då varje grej typ kostade 49 kronor så kom jag aldrig upp i någon saftig summa... Det är sånna här dagar jag gillar!!!

Gick in på ur och penn och kikade på klockor, träffade Ida och beslutade att vi skulle ses när hon hade slutat jobba. Så när vi sedan möttes så gick vi och åt pastakungen... Gott gott.... Han är grym!!

Nu ska jag lägga in lite bilder på pixbox.. Jag har en fröken som är lite nyfiken ;-)

pennkjol från Gina, 49:-

Kommentarer
Postat av: Ida B

Jag är nyfiken, å DU. Ge mig kjolen!!!!!!!!!!!:)

2008-07-18 @ 09:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: