Klartt

Nu har jag städat som en tok hela dagen.. Men nu när det rent och fint... Jag vill åka på ikea och handla nya grejjer.. Jag skulle kunna åka imorgon om jag hade någon som ville åka med mig... Jag är ju ledig imorgon och på onsdag... Så ring mig om du vill åka, jag är med på en gång!

Det har spöregnat hela dagen så jag har inte velat gå ut, så därav så blev det inget brev till Ida heller.. Men jag hoppas på fint väder imorgon.. GAAH, jag vill göra något!! Dom här dagarna är helt bortkastade när man inte kan vara ute och sola eller nåt annat kul.. Jag vill göra nåt kul.. Det är ju sista dagarna på semestern....

Nu ska jag se fools gold.. men vad händer imorgon då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: