Rekordlånga samtal

Det är något som jag är bra på... Igår när jag låg och solade här utanför så blev det ju lite ensamt med då kopplade jag bara upp mig mot Björnstad och så brände vi tid. HUR avis som helst att jag inte kunde fara på pdol.. Jag skulle nästan kunna döda för att fått åka dit.. Jag och Björnis har ju nästan det som tradition.. Men hur som helst så sprack det i år... Och Uggla var där!! Till råga på allt....

Sen så kan jag och pickan också dra iväg rekordisar... Vi brukar andas ikapp... Det är mysigt det :-) Vi gjorde det ikväll, höll på se kingdom of heaven men den sög så vi planerade lite istället. Vi kom bland annat fram till att man kanske skulle ha åkt ner till sundsvall (för jag och davve ska ju shoppishoppa på IKEA) och bo på hotell, och kanske möjligtvis gå ut på kvällen.. Och den andra planen är att åka ner till v-ås i slutet på sept. då betty flyttar.. Höstshoppa och parraparra... Roliga planer.. Nu återstår det bara att se och det går i lås...

Nä, imorgon jobbar jag 10-18, så nu ska jag krypa ihop i sängen och läsa min bok. :-) Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: