Repris

Dagen blev som en repris från igår. Utom försovningen då :-) Jobbet flöt på bra och det gick ganska fort kändes det som... Cyklade järnet hem med en kassen full med sallad, vindruvor, jordgubbar, en glass och en festis. Sen var det toblerone gräsmattan som gällde... Skönt.. Och imorgon jobbar man så då blir det inge sola.. Men på tisdag är jag ledig, så då blir det antingen sola eller en dag på stan... Och då kommer hon och hämtar bordet också, så då blir jag av med det... Då är det bara att längta tills det nya kommer...

Nu har vi nyss ätit oxfile och klyftpotatis.. Så jag är proppmätt.. Har en godispåse sparat sen igår.. Skräckfilmen "rec" såg vi igår och den var riktigt hemsk! Den var spansk, men helt okej ändå... Äcklig.. Och ikväll har jag hyrt någon huligan film. Kom inte ens ihåg vad den hette men den handlade om någon huligan och hur han jobbade sig upp och blev kung typ. får se får se....

"När du ser ut sådär så är du pappas lilla sockerbit"
Han är så himla söt min pappa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: