Telefonen

Det ringer hela tiden om mitt matbord.. Jag har nu slutat svara. Det är bara drygt att säga nej tyvär det är inte kvar typ hundra gånger.. Annars så gick det rätt bra att jobba ikväll.. Lite segt men det är bara att bita ihop... Lön imorgon och det får ju vilket deppigt humör som helst att bli på topp... Mamma och pappa kommer hit imorgon också, så vi ska ha kul hela dagen...

Håller ju på läsa den mörka materian, dvs om guldkompassen och dom andra två böckerna. Eller jag läste inte första utan den såg jag ju på bio. Men tvåan, den skarpa eggen, är i alla fall skitbra. Det går knappt att lägga ifrån sig boken.. Längtar till det kommer ut på film den med....

Ikea i slutet på augusti!! Det är bestämt! Och jag LÄNGTAR!!!! nu ska vi se skräckisen "rec" gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: