Tillbaka i Sverige

Två veckor i grekland. Det gick fortare än vad jag hade hoppats på. Jag hade kunnat stanna i två veckor till för att bara sola och bada!! Helt underbart... Men vi låg inte bara och slöade i solen varenda dag. Utan vi var på båttur i Balos i en bukt där prinsessan Diana och Prins Charles spenderade sin smekmånad. GRYMT härligt och otroligt fint! Sen har vi hyrt mopeder och var uppe i bergen och körde, var och kikade i ett kloster och i en grotta där vi mötte en familj skottar som var hur roliga som helst! Lekte i meterhöga vågor gjorde vi också, det var roligast! Bilder kommer att komma upp självklart, men det är över 500 st så det kommer någon annan dag.

Vi kom hem i söndagskväll och sen på måndagen så åkte vi på GrönaLund och lekte hela dagen (Jag åkte TILT!!!!!). Sen var det bara hemresan från västerås igår. Det är så skönt att vara hemma igen.. Men inte lika skönt att inse att det bara är en vecka kvar av semestern... Måste ta vara på veckan noga....

Idag har jag bara gjort ingenting. Jag vaknade tolv, en rikitgt lång sovmorgon vill säga, sen har jag faktist vara varit... inte gjort ett smack... Jag var en riktig hemmafru och hade maten på bordet när David kom hem. En riktigt skön dag alltså.. Eller det finns en sak som gör den lite sämre. Min axel gör ont, vet inte vad det är men det är mitt inne i axeln. Antingen så har jag sovit som en valross inatt och tyngt hela min tyngd på axeln eller så är det något annat. Ont har det gjort hela dagen och jag kan knappt göra någonting med armen. Jag hoppas på det första och så ska jag sova lite mer normalt inatt. :-)

Ha det bra! Hoppas på sol imorgon så man kan pressa igen, nu när man har vanan inne ;-) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: