En dag kvar

Imorgon gäller det... tjohoo

Idag har vi hunnit med mycket. Vi startade dagen med att fika gofika och sen gick vi över till Hanna och Timon, Tyra fick busa en stund och leka med lite leksaker. Hon har inga här hemma.. Sen så åkte vi upp och handlade på systemet och apoteket, och sen åkte vi hem.. Jag handlade lite lax och pasta och rärde ihop nå käk åt jag vickan och mamma, dom andra fick äta vad dom hittade, HIHI.. Lagade en nagel på Fanny och sen har jag faktist mamma fått sig en omgång med nails. Det blev HETT!

Nu har bettan kommit så familjen är komplett.. Så här är det liv i luckan, och nu ska jag ta mig nå fika och sen dra en repa med brun utan sol. God natt och ses imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: