En och en halv...

Nu är det en och en halv vecka kvar till semestern... jag ska soola så inni helvete så det inte blir chock när vi kommer till utlandet!! Då kan man börja på brännan direkt! :-) Jag längtar hem så fruktansvärt mycket! Att jag var hemma ihelgen gjorde inte saken lättare, nu vill jag bara hem ännu mer... Jag ville verkligen inte åka tillbaka till umeå... men what to do...

Jag vill ha en vippkjol.. Hittade en igår på stan men såklart var den ensam kvar och stolek 42, och så mycket har jag då inte gått upp i vikt.... Så jag får drömma vidare... Har funderat på att köpa fint tyg och sy en själv, jamena det är ju en enkel sak att sy... Men tiden räcker ju som inte till....

Ikväll kommer Hanna för att bo hos mig.. kul kul... Och på midsommar blir det Umeå.. Vad gör man då? Jag ska i alla fall baka midsommartårta, och sen får vi väl se... vi får se vi får se...

Jobbar 14-23 idag... Jag var inte peppad på att jobba kväll... men man måste ju... Men imorgon blir det storstädning.. Om jag får hjälp vill säga.. Annars strejkar jag! punkt!!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Tjena! Tänkte bara dubbelkolla med dig. :) Jessi pratar om att hon bokat in både mig och hon för nageltid. Stämmer de?:)

2008-06-11 @ 12:44:13 / URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: