Första dagen på semestern

Började med att viktoria väckte mig halv åtta imorse.. Då var hon inte poppis kan jag säga... Sen har jag packat ihop alla saker och sen har vi gått på stan hela dagen... Köpte det sista nödvändiga.. några småsaker, sen fick jag ränna efter dom två storasystrarna. Vi åt mat från pastakungen, det var första gången jag provade det. Jättegott.. verkligen super.. Måste göras om fler gånger...

Nu när vi rullade in i stensele så gick jag över till Hanna och gjorde lite nails. Det blev superbra, och så fick jag se Timon.. Han har blivit så stooor sen sist.. växer så det knakar.. Men han kommer bli SNYGG!!

Nu ska jag äta en liten korvbit och sen ska jag sova.. För imorgon ska jag upp och göra mera nails... work it work it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: