HELG!!!

Igår så åkte jag till tavelsjö efter jobbet och firade min så kallade midsommar.. Helt ok. Sjöng lite singstar och vann faktist några gånger :-) Sen sovde jag hos syrran och det var nog bra det.. Inte hade det varit bra om jag var ensam igår... nej nej... Men jag försöker att bättra mig.. Mer än så behöver jag inte säga....

Har varit en slapp kväll. Jag och betty har sett dan in real life, alltid lika bra, kan se den om och om igen... Och imorgon bitti ska vi ut och promenixa.. Ikväll var sista svina-kvällen... så vi köpte oss varsin godis påse och chips och dip... Denna vecka kommer bli hårdträning... osh osh

Imorgon blir det garderobsrensning..!!! HAHA... hade inte "tid" idag..
god natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: