Låång dag

Dagen har varit såååå förbaaaaanat seeeg.... Tiden gick inte framåt, den gick snarare bakåt... Så kändes det i alla fall... Men till slut så blev klockan sju och jag fick fara hem... Hämtade Tyra, hon ska bo hos mig i en vecka typ :-) Ännu mer faktist, hon ska vara med mig tills vi åker hem till Stensele... Nu har jag den ultimata springkompisen, hihi!!!

Jag och Maja slutade samtidigt så då for vi hem tillsammans. Hon åkte inlines och jag cyklade, med varsin hund.. ;-) Så gjorde vi middag hos Maja och sen såg vi skräckfilm (blackout) och åt jordgubbar!!! Gott värre! Sen cyklade jag och skruttan hem och nu är vi lika döda båda två, så vi ska nog kojsa.. Börjar ju jobba klockan halv ett imorgon... jobbigt, jag skulle hellre vara ledig... Men nu är det ju bara en vecka kvar. hihihihh

Har köpt nya blommor till köket och nya krukor så det är supersnyggt!! Nu ska dom bara växa till sig och blir sådär gigantisk stora! Åh, så kul, jag kanske börjar få gröna fingrar ändå? :-)

Jag har köpt en bok (!?) ja vet... Men det är Jenna jamesons bok.. Jag tror den är himla bra! Dom gick åt som smör på ica i alla fall så jag köpte den sista.. Tänkte jag skulle ha nåt att läsa då jag ligger och glassar i solen utomlands ;-) wiiihoooo


Kommentarer
Postat av: Vicky

Ska du bara ha med dig 1 bok? Jag har beställt en hel hög från Adlibris. Man betar ju av typ 1 bok/dag på playan ju!!!

2008-06-14 @ 11:41:21
Postat av: Johanna

"jag börjar ju jobba kl halv ett" haha, kickan.. det är ju inte ens tidigt!

2008-06-20 @ 14:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: