Månadens bästa

Idag fick jag äntligen mina naglar tillbaka... Som jag har längtat... Med Världens Bästa Ingela så fick jag lite presenter också... Jag tycker om Ingela! Det blev tusen frågor, och jag tror faktist att jag har fått kläm på hur jag ska göra nu... Det är ALLTID lika roligt att åka till henne....

Sen har vi gått på stan.. Jag fick ett par shorts av David, superfina och kostade bara 49:- Värsta kapet! Så nu har jag en hel påse med saker som ska med i väskan utomlands... KUL KUL!!!

Och på måndag är det semester!!! Då kommer vickan pickan och så åker vi home to stensele... längtaaaaaaaaa

up next: städa min garderob! varför ska det kännas så jobbigt??? usch usch

Kommentarer
Postat av: Fanny

Min garderob städning hänger över mig som ett mörkt moln... vill inte, men måste. För det rymms inge mer! Smockfull, och en massa utanför... jag undrar varför.. hmmm.. ;P

2008-06-19 @ 19:37:02 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: