Men no no

Måste säga att jag tycker inte om att lukta illa... BUS illa.... Jag trodde inte denna skulle lukta så mycket, men nono vad jag hade fel.... Ingen hit... Eller den blev ju som fin på kroppen och inte alls kladdig, men jag tycker inte om att lukta illa... blä... Nu måste jag byta i sängen också... skit också

Skulle egentligen ha vaknat tidigare, men jag har varit så himla trött på sistone.. Kanske för att jag har somnat så sent... Men det känns som hela dagen är bortkastad... Jag börjar snart jobba, och jag har inte hunnit göra ett piss... Ska cykla på OK och köpa mig ett brev så jag kan skicka min telefon på lagning...

Köpte compeed igår.. Det är svinDYRT! 50 spänn för 5 plåster... Men nu ska jag läka mina skavsår innan jag ska ut och svansa på i högklackat...

Nä, nu ska jag se om det finns kvar nå fika i denna lägenhet....

Kommentarer
Postat av: Fanny

håller med dig om bus lukten... I do NOT smell like hallontårta... blä!

2008-06-19 @ 17:47:58 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: