Morgonpigg

Nae, nu när jag har varit hemma så har jag sovit åt skogen för länge... Och nu imorse när jag skulle upp så ville jag bara sovaaaaa.... Men dom håller på att flytta i lägenheten bredvid så det dundrar och brakar och låter som dom håller på riva stället, så det gick faktist inte att somna om....

Har fikat, men det var inte alls gott... Vi har inget att dricka och inget smör... så det blev rostat med en liten skinkbit, och så tryckte jag i mig oboy... Har aldrig varit med om äckligare fika... Ingen bra start på dagen! Jag vill ha min proviva!!!

Ska börja göra mig iordning för jobbet.. börjar elva, slutar sju... Så när jag kommit hem blir det nog en runda på spåret, om det inte börjar regna innan dess förstås... Men det hoppas jag inte.... Nu ska jag ut på balkongen och känns efter hur varmt det är, så man vet vad man ska ta på sig för kläder idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: