Ny dag, ny vecka

En dag närmare semestern!!!!! :-) Idag har det gått rätt så segt på jobbet ända fram till Maja kom vid halv fyra, då hade vi som ganska roligt..:-) Mycket kassa, mycket folk, man blir less ganska fort på att nöta kassan hela tiden... Men jag ska inte klaga för jag har ett himla bra jobb och jag skulle inte vilja vara utan det! Bra betalt och så finns ju Maja på samma ställe, hihihihih :-) Jag såg faktist en rolig sak häromdagen. Vi ska få in nytt kött, det heter "rumpstek" och det stog att det var ett bra alternativ till entrecôte, alltså lika bra kött fast till ett lägre pris... Kul namn tyckte jag... hihi

Nu är det riktigt skönt här i Umeå, varmt och gött! Men jag tror att alla flugor har kläckts på en natt... När jag cyklar efter ängarna så är det bara till att hålla igen käften för annars har man en hel flugsvärm i munnen... Inte fräscht! Jag blir bara påminnd av när man skulle cykla till stallet när man var mindre.. Då var det stora sågspånshögar och timmer vid vägkanten eftersom både byggelit och sågen var efter vägen, och där fanns det miljarders med knäppskorvar!! Så när man cyklade förbi så var det var bara att kura ihop sig och cykla järnet.. sen när man var förbi så fick man panikbromsa och slänga cykeln och fanders och bara skaka av sig alla knäppskorvar som hade fastnat på en... UHHH, äckligt!!

Nu ska jag snart gå upp och sola.. ska vänta lite för det var just någon som solade och det är så äckligt varmt om man ska sola direkt efter... då grillas man nästan... usch... nä, så solning snart, sen blir det film.. hyrde the librarian och en till som jag inte kom ihåg namnet på... Får se vilken det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: