Nya kläder

Jag är lycklig... Nya kläder har kommit till min garderob, fina är dom också.. Hittade en superfin klänning som jag ska ha på storumandagarna, sen har jag hämtat ut lite paket på posten, eller rättare sagt två.. Nu är det minsann färdigshoppat för denna dam, jag har verkligen allt jag behöver... Och det finns typ inte så mycket på stan att hurra för... Det var länge sedan jag hittade nåt som jag verkligen blev fast i.... Utomlands kläder har handlats, det är det jag har lagt pengar på...

En pizza är på ingång, sen ska jag vila maten och sen ut och löpa 4,5:an.. jag måste det idag, eftersom jag skippade träningen imorse... Jag ska piska mig själv så jag orkar.... Jag och lilltyra....

Jag längtar tills storumandagarna... Få klä upp sig och göra sig fin.. Jag saknar det... Känns som det var evigheter sedan... Jag bara jobbar och jobbar känns det som... Nu är det bara några ynka dagar kvar... känns overkligt.. 4 veckors semester.. och jag ska göra ingenting.. SKÖNT!

David har inte läst en enda bok i hela sitt liv, och jag är helt seriös.. För jag fick göra hans påhittade bok recensioner på skolan.. Men han började läsa Jenna Jameson boken i förrgårnatt och igårkväll så hade han läst 500 av 600 sidor... Han låg typ hela natten och sen när han vaknade så la han sig i soffan och fortsatte läsa... Han till och med sa själv "Det här blir nog det första bok jag någonsin läser ut." HAHA

NU ska jag röra ihop nå pizzasallad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: